Записник. Майже приватний. Про дизайн, стоки, фото, CMS’ки...
Вчуся створювати сайти... Політ нормальний :)
---
FireFOX+Site= foxite.blogspot.com

Реп’ях-інфо з мого рідера

20 січ. 2009 р.

Наочність має свої незаперечні переваги

Мучилась кілька годин, поки налаштувала Гугл Аппс пошту для yarish.com. ua, але нарешті!!!
Проблема полягала у тому, щоб коректно ввести ті записи, про які я читала, але ж у яку графу що вписувати - не завжди легко здогадатися :/
Допомогла оця сторінка, а точніше відео у Section 3. Там наочно пояснено, як повинні виглядати MX записи потрібного домена на DNS-сервері.

Також про підтвердження володіння доменом є тут, бо я теж не могла вгадати, що є аліасом у тих записах, а що значенням (для мене до цього часу це якісь загадкові записи). Просто на тій сторіночці є табличка, у якій є графи і вони заповнені (словом для таких "чайників", як я ;)

Ще одна сторінка, де зібрано трохи довідок від Гугла, а також є вбудований сервіс для перевірки правильності налаштувань тієї самої пошти :)

Той сервіс насправді звідси ;)

Немає коментарів: