Записник. Майже приватний. Про дизайн, стоки, фото, CMS’ки...
Вчуся створювати сайти... Політ нормальний :)
---
FireFOX+Site= foxite.blogspot.com

Реп’ях-інфо з мого рідера

6 січ. 2009 р.

Щоб не забути...

Хочу не забути про це... щоб у блозі Колір плюс дизайн написати...
Портрет, але на жаль не Фреда Ігана, як я зрозуміла :(Фред Іген

Професійна фотографія
Ще про Фреда Ігена

* * * * *
Фото про Львів
+1
++1
і не тільки


* * * * *
дизайн


* * * * *
Мануал для створення шаблону Джумли 1.5 *.pdf

Створення шаблону для Joomla! 1.5


* * * * *
Плагін до Вогнелиса Edit Page (про нього вже писала) прекрасно підходить для використання тоді, коли мені потрібно перекладати з англійської (я це роблю за допомогою Гугла), але машинний переклад потрібно додатково редагувати. Так от, щоб не переносити обидва тексти (оригінал і чорновий переклад) до Ворда, я просто натискаю команду Edit у контекстному меню браузера і... копіюю куди потрібно уже готовий відредагований остаточно текст :)
Правильно, чорновий переклад можна редагувати просто у браузері =)

Немає коментарів: