Записник. Майже приватний. Про дизайн, стоки, фото, CMS’ки...
Вчуся створювати сайти... Політ нормальний :)
---
FireFOX+Site= foxite.blogspot.com

Реп’ях-інфо з мого рідера

29 квіт. 2015 р.

Поради від Лілії Кавлюк - 2

звідси

Якщо ви починаєте на стоках орієнтуйтесь на свої бажання, але при цьому аналізуйте популярне і свої продажі. Робіть зміни, якщо бажане і дійсне не співпадають. Основні проблемні моменти: стиль, кількість і якість. ...треба вгадати найкращу комбінацію з трьох компонентів.

 

Стокова ілюстрація кидає свої виклики. Така зайнятість вимагає гарної організації робочого часу. Досить довго я працювала над тим, щоб все влаштувати легко, приємно і це не було тортурами. Почала з малювання трьох картинок в день, тренувалася кілька місяців і це вже стало звичкою. Потім я добавляла інші види діяльності, звикала, збільшувала малювання руками, звикала, добавляла і звикала.

На даний момент мій робочий день складає 5 годин. Це без соціальних мереж, рідера, кіно і іншого приємного, але шкідливого. Це все дуже серйозне табу. Роботи над стоками з цього часу чистих 3 години, решта часу я чаклую над блогом і займаюся англійською. Працюю щодня, в мене нема вихідних, я так позбавилася стресового для мене перепаду вихідний-будній. Справжній 5-ти годинний робочий день в мене трапляється два чи три рази на тиждень. І по правді кажучи, я можу встигнути свою всю стокову роботу за 2 години, якщо справді спішити і дуже зібрано працювати.

 

звідси

Мій серйозний робочий день починається о 12, якщо на інше нема серйозних причин. Чай, рідер, печиво, на це я маю рівно годину. В 13:00 я починаю працювати: дві години на малювання в Ілюстраторі. І от вже третя, з 3 до 4 я пишу ключі, завантажую роботи на стоки, п’ю чай, їм печиво, загалом, розважаюся. Четверта година і це година творчості, пів години на блог, решта пів години на малювання на папері. В п’ятій годині в мене починається година англійської. Я роблю урок по книзі Мерфі, а інші пів години я перекладаю статті. Це ідеальний робочий день, закінчується він о 18:00. По-тому я йду щось фарбувати чи писати книгу про стоки.

 

365 days of Lily's art

Немає коментарів: