Записник. Майже приватний. Про дизайн, стоки, фото, CMS’ки...
Вчуся створювати сайти... Політ нормальний :)
---
FireFOX+Site= foxite.blogspot.com

Реп’ях-інфо з мого рідера

10 лип. 2009 р.

Про що пишуть у блогах. Тьфу на Денвер

Натрапила сьогодні на ось такий собі "Лист побажань" , про себе відзначила те, що чекала списку речей для купування, а побачила план дії, план публікування тем на блозі. Гарна ідея, оцінила.
----
До слова кажучи, натрапивши на свій попередній копіпаст, ледве згадала, що то дійсно я його зробила, вже думала: "хтось тут поковирявся". Отаке-то копіпастення, погане діло...

Просто у попередній інформації мене зацікавила думка поєднання Джумли із форумом (щоб не ставити чогось стороннього, або принаймні, щоб реєстрація на сайті співпадала з тою, що на форумі.
----
Нещодавно пост на одному з блогів знову привів мене на сайт Денвера... Вперше це було мабуть більше року тому, тоді мене навіть їхній сайт відлякав, єдине, що мене тоді там зацікавило - хвальба Орфуса (системи повідомлення про орфо-помилки на сайті). Глянувши скільки мозку вилізе після встановлення Денвера тоді (рік тому), я навіть не рипнулася його ставити. І через певний час благополучно познайомилася з Vertrigo, про що ніскілечки навіть до сьогодні не шкодую. Навіть сильно хвалити не буду, хто поставить, з нього напевно вже не злізе :)

Друга спроба познайомитися з Денвером була спричинена потребою у переносному сервері, типу XAMPP, якого на роботі Каспер "зарубав" на льоту, "з’ївши" один з екзешників.

Довго писати мені лінь, тому конспектую про Денвер лише суху вижимку. Залишився цей пакет все ще замудрим, Денвер Vertrigo за простотою і близько не доганяє. Покращився хіба що сайт продукту. Я НЕ ЗНАЙШЛА ТАМ ГОЛОВНОГО! На Денвері я не знайшла можливості іпортування баз через PhpMyAdmin! А відтак потрібний мені проект на цей "ґрунт" "пересадити" не змогла.

Так що, от мій висновок: здивування величезне - чого він такий відомий і ним всі так захоплюються?! Для мене це незбагненне... о_0


Немає коментарів: